понеделник, 10 август 2009 г.

faq o2

Публикувам някои разяснения към стария FAQ. Мисля, че им дойде времето. За справка - панелчето вляво (бел. ред. долу).



^
< (FAQ) >
v

в: Защо ни нападаш?
о: За да ви помогна да получите просветление.
о2: Защото това е военна игра - такива са правилата й. Не се сърди човече! Ако нямате силата да понесете няколко виртуални атаки - какво остава за реалните? Мислете повече, приказвайте по-малко. Забавлявайте се. Защо ви пука защо аз си мисля, че ви нападам?

в: Не е ли глупаво да нападаш и обиждаш хора, които не познаваш?
о: Да, глупаво е. Но много по-глупаво е да нападаш и обиждаш хора, които познаваш. Освен това просветлението е важно.
о2: Спарта вече има !бивши! съюзници и на този сървър. А и чувам, че на много от настоящите също им е писнало. Не може да нямаш най-елементарно уважение от собствения си съюз и да получаваш само заповеди, заплахи и обиди. А ще става по-зле, вервайте ми, тя параноята не прощава, особено в малките часове!

в: Ти да не си некъв хейтър, бе!?
о: Не съм. Но вярвам, че каквото си посадил, такова ще ти изгние.
о2: Ако бях хейтър нямаше да кажа, че Стражите са страхотен клан - много добър противник. Касирах ги, обединиха усилия, направиха си дифенс, та и ми понабиха канчето накрая. Хубаво е да играеш срещу някой, който знае какво прави. А не като Спарта, които си гонят играчите, които ядат бой, вместо да им помогнат. Около мен 4 се изтриха така.

в: Май си голем тарикат, а?
о: Не, просто съм по-умен от повечето хора, като заслугата за това съвсем не е моя.
о2: Прочетете старите ми отговори отново. Достойни са за "казвах ли ви, а!! ама кой да ме слуша". Тук искам и да благодаря на всички, които ми писаха, с отзиви за блога. Включително и на спартанците.

в: А какъв е оня бухал?
о: Ти как мислиш?
о2: Намери ли бухалите? Те вече летят!!!
_____
Край!
Край 2: след толкова много молекули о2, които произведох тук, все едно съм засадил едно дърво... бонсайче.
Ама ако все пак ви е жега през лятото - засадете по едно истинско, все някой трябва да започне.

Няма коментари:

Публикуване на коментар