сряда, 29 юли 2009 г.

ТЕСТ: Каса ли сте?

Току що добавих тест <Каса ли сте>. За да го попълните - погледнете наляво.
(бел. ред. погледнете надолу)

<<ТЕСТ>>
<Каса ли сте?>

1. Често ли ви атакуват?

а) атакуват ме понякога
б) вече не, нямат с какво
в) да, непрекъснато
г) неее - аз си плащам и не ме пипат

2. Какви са плановете ви за бъдещето?

а) да построим чудото
б) да размазвам враговете си, безжалостно, подло и систематично
в) какви планове - пуснах да се трия
г) да оцелея и тази атака и после ще извикам някой да му разгони фамилията.

3. Имате ли войска

а) имам деф, да помагам на приятелите и малко атака, да отвръщам на ударите
б) повече от популацията, бате... повече от популацията
в) имах, ама пак ми я избиха
г) ааа, писна ми - вече почвам да правя копия

4. Какво правите когато ви атакуват?

а) покривам ресурсите, преценявам дали мога да вкарам дифенс.
б) контра-атакувам
в) пиша гадно писмо и псувам. после се трия
г) какви атаки, бе? аз нали съм си платил!

5. Имате ли клан?

а) да, имам
б) Аз съм от Варвари!!!
в) имах ама май пак са ме изгонили
г) Спарта

Резултат
========
Най-много отговори от тип:

а)
Вие сте добър и надежден играч, който не се дава лесно, който държи на приятелите си и ако трябва е готов да падне с чест. Тази игра няма да ви хареса, но ще я избутате до края. Моите уважения.

б)
Вие сте лош, не спите достатъчно, тормозите враговете си, играете без поглед в бъдещето, но сте маниакално фокусиран в настоящето. И в сборния си пункт.
(с изключение не Теди)
Травиан е написан за вас.

в)
И да не се изтриете, някой ще ви изтрие. Разнообразявате играта на хората, но сте ужасно досаден и бързо омръзвате. Сигурно Травиан ще ви научи на нещо, но не мога да кажа на какво.

г)
ХЕ-ХЕ-ХЕ!
За какво играете? За да ви е спокойно и някой да се грижи за вас?
Вие сте много важна част от играта - силните играчи ви използват за строителен материал.
Вие сте... тухлички.
И все пак - носи ли ви нещо тази игра на вас?

Няма коментари:

Публикуване на коментар